<< Vissza a hírekhez


Kezdőlap >> Hírek >> Rendelkezés a Polgármesteri Hivatalban életbe lépő védőintézkedések kapcsán

Rendelkezés a Polgármesteri Hivatalban életbe lépő védőintézkedések kapcsán

2022-01-07 18:29:12

Rendelkezés a Polgármesteri Hivatalban életbe lépő védőintézkedések kapcsán

 

Rendelkezés a Polgármesteri Hivatalban hatályos védőintézkedésekről


A koronavírus járvány 5. hullámának felfutására, és a megbetegedések ismételt növekvő számára tekintettel a Polgármesteri Hivatalban intézett ügyek folyamatos ellátásának fenntartása érdekében a személyes ügyintézés szünetel, és a korábban bevezetett védőintézkedések fenntartására az alábbiak szerint kerül sor:

 

•    Minden olyan ügyben, ahol jogszabály nem írja elő kötelező jelleggel a személyes kapcsolattartást az ügyféllel, és az adott ügy intézéséhez nem feltétlenül szükséges az ügyfél hivatalban való megjelenése személyes ügyintézés nem történik.


•    Az ügyfelek tájékoztatása elsősorban e-mailen, telefonon történik.


•    Az ügyfelek beadványaikat, kérelmeiket elsősorban írott formában, a Polgármesteri Hivatal földszintjén a bejáratnál elhelyezett, e célra rendszeresített gyűjtőládában helyezhetik el, valamint ügyfélkapun keresztül és postai úton juttathatják el a Polgármesteri Hivatalnak.


•    A pénztári készpénzes befizetések szünetelnek, valamennyi díj (pl. étkezési díj), eljárási illeték befizetése kizárólag átutalással vagy postai úton történő befizetéssel rendezhető. A személyes ügyintézés ezen ügycsoportban kizárt.


•    Az ügyfelek a Polgármesteri Hivatalban személyesen csak azokban az ügyekben járhatnak el, ahol a személyes kapcsolattartás elengedhetetlen, és ez csak előzetes időpontegyeztetést követően lehetséges A telefonon vagy e-mailen keresztül történt kapcsolatfelvételt követően az ügyintéző az ügyben részletes tájékoztatást nyújt, és feltétlenül indokolt esetben időpontra hívja be az ügyfelet. A Polgármesteri Hivatal munkatársai az előre egyeztetett időpontban az ügyfélszolgálaton vagy a földszinten található tárgyalóban fogadják az ügyfeleket.


•    A Polgármesteri Hivatal épületében az ügyfélforgalomtól elzárt területeken a hivatal munkavállalóin kívül más személy nem tartózkodhat.


•    Az ügyfelek a korlátozott ügyfélfogadáson kizárólag a szájat és az orrot eltakaró maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata mellett vehetnek részt. Az ügyfeleknek a maszkot az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt viselniük kell. Amennyiben a fenti kötelezettségeknek az ügyfél felszólításra sem tesz eleget, a hivatal alkalmazottja kikíséri az ügyfelet az épületből.


•    A polgármesteri és jegyzői fogadóórák a szokásos időpontban, előzetes időpontegyeztetést követően telefonon tarthatóak meg.  

 

A Polgármesteri Hivatal ügyintézőinek elérhetőségei az alábbi linken találhatóak:

http://www.mikepercs.hu/polgarmesteri-hivatal-osztalyai

 

A Polgármesteri Hivatal alkalmazottai a dokumentumokat a benyújtást követő reggel bontják ki a gyűjtőládákat, és gondoskodnak az iratok megfelelő módon történő iktatásáról, kezeléséről.

 

Mikepércs, 2022. január 7.


Tímár Zoltán                   dr. Vojtkó-Pék Ildikó      
polgármester                        jegyző

 








Megosztás közösségi oldalakon

A pályázat elkészítésében segítséget kérhet az MTT Kft-től: 20/9919391

Eseményeink
MAGYAR FALU PROGRAM

Babakötvény

Belépés/Regisztráció




Kiadványaink
Időjárás
Online Pércsi TV
Virtuális séta
Virtuális séta