2020-11-03 17:42:17
Rendelkezés
a Polgármesteri Hivatal védőintézkedéseiről
A koronavírus megbetegedések növekvő számára tekintettel, a Polgármesteri Hivatalban intézett ügyek folyamatos ellátásának fenntartása érdekében a Hivatalban az alábbi védőintézkedések bevezetésére kerül sor:
• Minden olyan ügyben, ahol jogszabály nem írja elő kötelező jelleggel a személyes kapcsolattartást az ügyféllel, és az adott ügy intézéséhez nem feltétlenül szükséges az ügyfél hivatalban való megjelenése mellőzni kell a munkavállalók és az ügyfelek közvetlen találkozását, érintkezését.
• Az ügyfelek tájékoztatása elsősorban e-mailen, telefonon történik.
• Az ügyfelek beadványaikat, kérelmeiket elsősorban írott formában, a Polgármesteri Hivatal földszintjén a bejáratnál elhelyezett, e célra rendszeresített gyűjtőládában helyezhetik el, valamint ügyfélkapun keresztül és postai úton juttathatják el a Polgármesteri Hivatalnak.
• A pénztári készpénzes befizetések szünetelnek, valamennyi díj (pl. étkezési díj), eljárási illeték befizetése kizárólag átutalással vagy postai úton történő befizetéssel rendezhető. A személyes ügyintézés ezen ügycsoportban kizárt.
• Az ügyfelek a Polgármesteri Hivatalban személyesen csak azokban az ügyekben járhatnak el, ahol a személyes kapcsolattartás elengedhetetlen, és ez csak előzetes időpontegyeztetést követően lehetséges Az ügyfélnek telefonon vagy e-mailen keresztül kell megkeresnie az ügyintézőt, aki az ügyével kapcsolatban részletes tájékoztatást ad, és feltétlenül indokolt esetben időpontra hívja be az ügyfelet. A Polgármesteri Hivatal munkatársai az előre egyeztetett időpontban az ügyfélszolgálaton vagy a földszinten található tárgyalóban fogadják az ügyfelet.
• A Polgármesteri Hivatal épületében az ügyfélforgalomtól elzárt területeken munkavállalókon kívül más személy nem tartózkodhat.
• Az ügyfelek a korlátozott ügyfélfogadáson kizárólag a szájat és az orrot eltakaró maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata mellett vehetnek részt. Az ügyfeleknek a maszkot az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt viselniük kell. Amennyiben a fenti kötelezettségeknek az ügyfél felszólításra sem tesz eleget, a hivatal alkalmazottja kikíséri az ügyfelet az épületből.
• A polgármesteri és jegyzői fogadóórák a szokásos időpontban, előzetes időpontegyeztetést követően telefonon tarthatóak meg.
A Polgármesteri Hivatal ügyintézőinek elérhetőségei:
http://www.mikepercs.hu/polgarmesteri-hivatal-osztalyai
A Polgármesteri Hivatal alkalmazottai a dokumentumok benyújtását követő délelőtt bontják ki a gyűjtőládát, és gondoskodnak az iratok megfelelő módon történő iktatásáról, kezeléséről.
Mikepércs, 2020. november 3.
Tímár Zoltán dr. Vojtkó-Pék Ildikó
polgármester jegyző
A pályázat elkészítésében segítséget kérhet az MTT Kft-től: 20/9919391