<< Vissza a hírekhez


Kezdőlap >> Hírek >> Rendelkezés a Polgármesteri Hivatal védőintézkedéseiről

Rendelkezés a Polgármesteri Hivatal védőintézkedéseiről

2020-11-03 17:42:17

Rendelkezés a Polgármesteri Hivatal védőintézkedéseiről

 

Rendelkezés
a Polgármesteri Hivatal védőintézkedéseiről

 

A koronavírus megbetegedések növekvő számára tekintettel, a Polgármesteri Hivatalban intézett ügyek folyamatos ellátásának fenntartása érdekében a Hivatalban az alábbi védőintézkedések bevezetésére kerül sor:

 

•    Minden olyan ügyben, ahol jogszabály nem írja elő kötelező jelleggel a személyes kapcsolattartást az ügyféllel, és az adott ügy intézéséhez nem feltétlenül szükséges az ügyfél hivatalban való megjelenése mellőzni kell a munkavállalók és az ügyfelek közvetlen találkozását, érintkezését.


•    Az ügyfelek tájékoztatása elsősorban e-mailen, telefonon történik.


•    Az ügyfelek beadványaikat, kérelmeiket elsősorban írott formában, a Polgármesteri Hivatal földszintjén a bejáratnál elhelyezett, e célra rendszeresített gyűjtőládában helyezhetik el, valamint ügyfélkapun keresztül és postai úton juttathatják el a Polgármesteri Hivatalnak.


•    A pénztári készpénzes befizetések szünetelnek, valamennyi díj (pl. étkezési díj), eljárási illeték befizetése kizárólag átutalással vagy postai úton történő befizetéssel rendezhető. A személyes ügyintézés ezen ügycsoportban kizárt.


•    Az ügyfelek a Polgármesteri Hivatalban személyesen csak azokban az ügyekben járhatnak el, ahol a személyes kapcsolattartás elengedhetetlen, és ez csak előzetes időpontegyeztetést követően lehetséges Az ügyfélnek telefonon vagy e-mailen keresztül kell megkeresnie az ügyintézőt, aki az ügyével kapcsolatban részletes tájékoztatást ad, és feltétlenül indokolt esetben időpontra hívja be az ügyfelet. A Polgármesteri Hivatal munkatársai az előre egyeztetett időpontban az ügyfélszolgálaton vagy a földszinten található tárgyalóban fogadják az ügyfelet.


•    A Polgármesteri Hivatal épületében az ügyfélforgalomtól elzárt területeken munkavállalókon kívül más személy nem tartózkodhat.


•    Az ügyfelek a korlátozott ügyfélfogadáson kizárólag a szájat és az orrot eltakaró maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata mellett vehetnek részt. Az ügyfeleknek a maszkot az épületben való tartózkodás teljes időtartama alatt viselniük kell. Amennyiben a fenti kötelezettségeknek az ügyfél felszólításra sem tesz eleget, a hivatal alkalmazottja kikíséri az ügyfelet az épületből.


•    A polgármesteri és jegyzői fogadóórák a szokásos időpontban, előzetes időpontegyeztetést követően telefonon tarthatóak meg.  

 

A Polgármesteri Hivatal ügyintézőinek elérhetőségei:
http://www.mikepercs.hu/polgarmesteri-hivatal-osztalyai

 

A Polgármesteri Hivatal alkalmazottai a dokumentumok benyújtását követő délelőtt bontják ki a gyűjtőládát, és gondoskodnak az iratok megfelelő módon történő iktatásáról, kezeléséről.

 

Mikepércs, 2020. november 3.

 

                     Tímár Zoltán                             dr. Vojtkó-Pék Ildikó   
                      polgármester                                      jegyző

 








Megosztás közösségi oldalakon

Mesterecset pályázat

A pályázat elkészítésében segítséget kérhet az MTT Kft-től: 20/9919391

Eseményeink
MAGYAR FALU PROGRAM

Babakötvény

Belépés/Regisztráció




Kiadványaink
Időjárás
Online Pércsi TV
Virtuális séta
Virtuális séta